איך אנחנו עושים את זה?

^

מנהלים תקשורת פנים ארגונית שוטפת – המתכנסת לתוכנית פעולה מפולחת הנגזרת ממטרות הארגון והיעדים. תוכנית הכוללת שפה, ערוצי תקשורת, כלים, תיבת מסרים, ניהול פורומים וקהלים ועוד. וכמובן- הקשבה, מדידה, למידה.

^

מנהלים תקשורת בתהליכי שינוי – התקשורת מגבשת, עם מובילי המהלך, את השפה הארגונית אשר מובילה ותומכת בהטמעת המהלך החדש. למעשה, התקשורת, באמצעות תהליך מובנה, יוצרת בסיס ומוכנות לשינוי.

^

מעלים מודעות ארגונית לנושאי ליבה – בניית קמפיינים תקשורתיים פנים ארגוניים – רב ערוציים, ברמת כלל הארגון או קהלים מפולחים – בניית שפה תקשורתית, ניראות תומכת, קריאייטיב ומסרי הליבה למהלך, לומדה, קמפיין, מכתבים, תמיכה בהדרכות ועוד

    ^

    מטמיעים התנהגויות, שינויים בהטמעת מערכות, פרויקטים וחיבורם לשגרות העסקיות והתקשורתיות

    ^

    מפעילים את "Simulate-it" – מרכז לסימולציות מבית dsm, המדמה מצבים קיימים ובונה תרחישים יחד עם הצוותים תוך כדי הכשרה.

      ^

      מקדמים מגמה חדשה המובלת על ידי dsm באופן בלעדי- להכשרת מנהל התקשורת כ'שותף עסקי' –
      ICBP – ובכלל זה תקשורת ארגונית מחוללת מהלכים פרו-אקטיביים המניעים להשגת יעדים ארגוניים.

        תקשורת פנים, למה צריך?

        ”כמות התקשורת המגיעה לעובד במשך 3 חודשים =  2,300,000 מילים או מספרים.“ (ג'ון קוטר)

        יחד עם זאת, אם נשאל עובד בארגון 'בתנועה': "מה קורה?" בהסתברות גבוהה הוא יגיד ש – "חסר לי מידע", "אין תמונה מלאה", ו"במסדרון יש מסרים אחרים"…

        כי, בעידן הדיגיטלי, בו המידע זמין ונגיש לכל, תמיד תהייה 'תקשורת'. יחד עם זאת,  חשוב יותר מתמיד, לקיים ולהזמין לדיאלוג מנוהל:

        ^

        לנהל את התקשורת ואת הדיאלוג הארגוני

        ^

        לערב את התקשורת כבר בשלבי התכנון

        ^

        לחדד את ה- one voice

        ^

        לעדכן, להקשיב

        ^

        לשלב בין ערוצים מהירים דיגיטליים, לחיבור אנושי לאנשים

        ^

        להעביר מידע מסונכרן בזמן אחד

        ^

        להניע את קהלי היעד ממודעות למעורבות- בהתאם לעניין

        ^

        למנף את תקשורת הפנים ככלי ניהולי באמצעות הנעה פנימית

        ^

        להניע ל- Management by walking around
        (MBWA)









          All Rights reserved to DSM Direct & Segmented Marketing Ltd. 1999

          All Rights reserved to DSM Direct & Segmented Marketing Ltd. 1999