איך אנחנו עושים את זה?

^

מנתחים את השינוי ובונים תכנית ניהול שינוי- אנו לומדים את השינוי ומנתחים את מעגלי ההשפעה. מפלחים את הקהלים ומגדירים "מי צריך לדעת לפני מי" ומתי יוצג המידע לראשונה. כמו כן, אנו מזהים רגישויות פוטנציאליות וממשקים מאתגרים

^

מגבשים ומטייבים את "סיפור השינוי"- הסיפור השלם חשוב לאנשים ובזכותם השינוי ייושם

^

מנהלים את שלב ה"מוכנות לשינוי"- כצעד מקדים לפני יישום

  • מנחים מנהלים להובלת שינוי
  • יוצרים ממשק עם קהלי היעד השונים בארגון- באמצעות כלים של ייעוץ ארגוני ותקשורת פנים
^

שותפים לתהליך ניהול השינוי הגדרת המטרות, ניתוח הפערים, בניית תוכנית מפולחת, חיבור לקהלים, יצירת מוכנות לאג'יליות הנדרשת בעידן רצוף שינויים, הקשבה וניהול המדידה.

^

מעבירים סדנאות ניהול שינוי- בסדנאות מציפים אתגרים ועוסקים בהם, מאמנים פרקטיקות בניהול שינוי, מעצימים את חשיבות העובדים והמנהלים בהובלת השינוי

^

מנהלים סיכוני תקשורת– במודל עבודה קבוע שלנו אנו בוחנים סיכוני תקשורת בתהליך ואת צעדי ההפחתה הנדרשים לפי דירוג רמות הסיכון

^

ניהול סיכוני תקשורת– תהליכי שינוי פוגשים לקוחות, תקשורת, בעלי עניין ועוד. אנו מנהלים את הסיכון התקשורתי ואת צעדי ההפחתה

ניהול השינוי, למה צריך?

שינוי מכיל בתוכו מגוון של מקרים, מצבים ותהליכים הכרוכים בשינוי התנהגות, תפיסות,  מבנים ועוד.

ארגונים מבצעים שינויים רציפים מול הלקוחות וכל שינוי כרוך גם במוכנות, התאמה פנימית. הבנה של המצב החדש, "פרידה מהרגלים" ואימוץ התנהגויות חדשות.

שינוי פנימי הינו חלק מהיומיום בארגון דינאמי- מיזוגים, איחוד יחידות, שינוי במיקוד, שיפור שירותים, צמצום פריסה וממשקים, מעבר מקום פיזי של עבודה, מעבר לממשקים דיגיטליים וכדומה.

אימוץ השינוי בא לידי ביטוי בכך ש- אסטרטגיה חדשה מקבלת ביטוי ב-תרבות הארגונית!

איך עושים את זה? מדובר בתהליך רב מימדים, רב קהלים ומושפעים. אבל, צריך לנהל אותו ולהתבסס על ה- Impact Analysis.









    All Rights reserved to DSM Direct & Segmented Marketing Ltd. 1999

    All Rights reserved to DSM Direct & Segmented Marketing Ltd. 1999